Journal archive for Google Scholar Robot!
Kimiya-ye-Honar
کیمیای هنر
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 10, Number 41 (2022-3)
Reflection of Heidegger’s Attitude in the Analysis of Cézanne’s Paintings from Merleau-Ponty’s Point of View based on the Theory of Being-in-the-World
بازتابِ نگرش هیدگر در تحلیل نقاشیهای سزان از وجهۀ نظر مرلوپونتی براساس نظریۀ در-جهان-بودن
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Manifestation of Alchemy Symbols in Corresponding with Islamic Mysticism and Art
نسبت بدنمندی عکاس و خلق اثر عکاسانه از منظر موریس مرلو-پونتی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Study of Image by Aby Warburg
بنیانهای تاریخی و مفهومی رویکرد آبی واربورگ به تصویر
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
A Survey on Intertextual and Intersemiotic Relations between the Sechischti Lyrics and the Kilims of the North Khorasan’s Kurmanj Nomads
پیجویی روابط بینامتنی و بیناسامانهای در ترانههای سه خشتی و گلیمهای کرمانجی شمال خراسان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Psychoanalytic Reading of the Play This is not a Pipe, written by Seyyed Mohammad Mosavat based on the Views of Jacques Lacan
خوانش روانکاوانه نمایشنامه «این یک پیپ نیست»، نوشته سیدمحمد مساوات با تکیه بر آرای ژک لکان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Comparison of Point of View based on Gérard Genette’s Focalization theory in Sophocles’ Ajax and Faulkner’s The Sound and the Fury
مقایسه زاویه دید براساس نظریه کانونیشدگی ژرار ژنت در نمایشنامه آژاکس و رمان خشم و هیاهو
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Analysis and Comparative of Grimas Actor Model in Pictures and Story of Sheikh Sanan
تحلیل الگوی کنشگر گرماس در نگارهها و داستان شیخ صنعان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles