[
صفحه اصلی
]
[
Archive
]
[ English ]
بخشهای اصلی
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
اعضای علمی و اجرایی
اهداف و چشمانداز
اخبار نشریه
پایگاه های نمایه کننده
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
فرایند دریافت و داوری مقالات
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
درباره پژوهشکده هنر
رویدادها
انتشارات
مقالات در دست انتشار
فهرست داوران
ISSN: ۲۲۵۱-۸۶۳۰
e-ISSN: ۲۲۵۱-۹۹۷۱
جستجو در پایگاه
در مقالات نشریه
در مطالب پایگاه
جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
دوره 4، شماره 15 - ( تابستان 1394 )
برگشت به فهرست نسخه ها
دیدمان و بحران دیداری: خوانشی انتقادی از زندگی روزمره
ص. 19-7
مریم کهوند
،
مهدی حسینی
*
چکیده
(13883 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3860 دریافت)
بررسی نسبت امر والای پست مدرن در اندیشه لیوتار با مفهوم رخداد در آراء هایدگر
ص. 32-21
احمد علی حیدری
*
،
هادی فیاض
چکیده
(9306 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3764 دریافت)
مبادی پدیدارشناسی هرمنوتیک در چیدمان تعاملی «وقتی چیزی رخ نمیدهد» اثر «ارنستو نتو»
ص. 46-33
زهرا رهبرنیا
*
،
آمنه مافیتبار
چکیده
(10036 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(5286 دریافت)
پژوهش میان رشته ای در هنر با رویکرد هرمنوتیکی هیرش (مورد پژوهشی تحلیل هنر نگارگری، نگاره یوسف و زلیخا)
ص. 63-47
جبار رحمانی
*
،
سپیده ظفری نائینی
چکیده
(9828 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3928 دریافت)
بازخوانی مسئله مؤلف از طریق فضای مجازی
ص. 82-65
علی محمدولی
*
،
فرزان سجودی
چکیده
(7430 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2457 دریافت)
ادراک حسّی زیبایی از دیدگاه ملاصدرا و تبیین آن به عنوان معقول ثانی فلسفی
ص. 97-83
مهدی امینی
*
چکیده
(9057 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3702 دریافت)
معانی نمادین نقش مایه بته جقه
ص. 113-99
حامد ذویاور
*
،
مهنوش وحدتی
،
مهدی مکینژاد
چکیده
(12948 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(18567 دریافت)
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS
Persian site map -
English site map
- Created in 0.07 seconds with 45 queries by YEKTAWEB 4722