|
 |
|
 |
تحلیل الگوی کنشگر گرماس در نگارهها و داستان شیخ صنعان |
ص. ۲۰-۷ |
|
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
زهرا فنایی*  |
|
چکیده
(۳۶۰۶ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۱۵۴۱۷ دریافت)
|
 |
مقایسه زاویه دید براساس نظریه کانونیشدگی ژرار ژنت در نمایشنامه آژاکس و رمان خشم و هیاهو |
ص. ۳۴-۲۱ |
|
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
محمدامین عندلیبی* ، عطاالله کوپال |
|
چکیده
(۲۸۳۱ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۱۷۳۰ دریافت)
|
 |
خوانش روانکاوانه نمایشنامه «این یک پیپ نیست»، نوشته سیدمحمد مساوات با تکیه بر آرای ژک لکان |
ص. ۴۸-۳۵ |
|
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
سیده غزل نعیمی* ، حسن بلخاری قهی ، فریندخت زاهدی  |
|
چکیده
(۲۶۹۹ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۹۲۵ دریافت)
|
 |
پیجویی روابط بینامتنی و بیناسامانهای در ترانههای سه خشتی و گلیمهای کرمانجی شمال خراسان |
ص. ۶۶-۴۹ |
|
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
صدرالدّین طاهری*، آیگین مردانی |
|
چکیده
(۲۲۳۷ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۱۱۶۶ دریافت)
|
 |
بنیانهای تاریخی و مفهومی رویکرد آبی واربورگ به تصویر |
ص. ۸۰-۶۷ |
|
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
مهدی قادرنژادحمامیان* ، عبدالله آقائی  |
|
چکیده
(۲۷۳۵ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۱۲۰۹ دریافت)
|
 |
نسبت بدنمندی عکاس و خلق اثر عکاسانه از منظر موریس مرلو-پونتی |
ص. ۹۵-۸۱ |
|
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
بامداد امینزاده گوهرریزی*  |
|
چکیده
(۲۷۲۶ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۱۱۹۶ دریافت)
|
 |
بازتابِ نگرش هیدگر در تحلیل نقاشیهای سزان از وجهۀ نظر مرلوپونتی براساس نظریۀ در-جهان-بودن |
ص. ۱۱۱-۹۷ |
|
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
سید نوید برزنجی ، مریم بختیاریان* ، فیروزه شیبانی رضوانی  |
|
چکیده
(۲۴۷۶ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۲۲۰۹ دریافت)
|