1. استروس لوی. (1392). اندیشههای لوی استروس. ترجمه نورالدین رحمانیان. تهران: پردیس دانش. 2. اکو امبرتو. (1395). نظریه نشانهشناسی. ترجمه پیروز ایزدی. تهران :ثالث. 3. ال گورین ویلفرد. (1391). تحلیل نقد. ترجمه حسینی صالح.تهران: نیلوفر. 4. پناه پور،یکتا. (1398). «بررسی روایتشناسی سکانسی از فیلم اعتراض کیمیایی با رویکرد پیکرهای به تحلل انتقادی استعاره». دو فصلنامه روایتشناسی. ش 6. ص 102 5. حسینپور، سرکاریزی. (1398). «تحلیل ساختار روایی و کنش گفتمان رمان سمفونی مردگان برپایه نظریه نشانه - معناشناسی گریماس». دوفصلنامه روایتشناسی. ش6. ص77. 6. چندلر، دانیل. (1394). مبانی نشانهشناسی. ترجمه مهدی پارسا. تهران: سوره مهر. 7. رضاییاصفهانی محمدعلی. (1383). سبکی نوین در تفسیر روایی. تهران: مقاله. 8. ژنت ژرار. (1387). نقد زبانشناختی. ترجمه اللهشکر اسداللهی تجرق، بهمن نامورمطلق.تهران: سخن. 9. سجودی، فرزان. (1384). نشانهشناسی و ادبیات. تهران: فرهنگ کاوش. 10. شعیری حمیدرضا. (1392). تجزیه و تحلیل گفتمان. تهران: سمت. 11. شعیری حمیدرضا. (1381). مبانی معناشناسی نوین.تهران: سمت. 12. شعیری حمیدرضا. (1396). تجزیه و تحلیل نشانه- معناشناسی گفتمان. تهران: سمت. 13. ضیمران محمد. (1392). گذار از جهان اسطوره به فلسفه.تهران: هرمس. 14. عباسی علی. (1381). گونههای روایی. تهران: دانشگاه شهید بهشتی. 15. عباسی علی. (1393). روایت شناسی کاربردی. تهران: دانشگاه شهید بهشتی. 16. عظیمی شاپور. (1391). معناسازی.تهران: فرهنگستان تهران. 17. فوستر ادوارد مورگان. (1927). جنبههای رمان. ترجمه ابراهیم یونسی .تهران: نگاه. 18. گرمس آلبرژیراس ژولین. (1398). نقصان معنا. ترجمه حمیدرضا شعیری. تهران: خاموش. 19. لوته یاکوب. (1386). زمان روایی در فیلم. ترجمه علی عامری مهابادی. تهران: فارابی. 20. میر صادقی جمال. (1385 ). عناصر داستان. تهران: انتشارات سخن. 21. مهینخواه زهرا. (1377). راهنمای رویکردهای نقد ادبی. تهران: اطلاعات.
|