1. احمدی، بابک. (1378)، حقیقت و زیبایی درسهای فلسفه هنر. چ4، تهران: مرکز. 2. افلاطون (1368)، جمهور، ترجمه فواد روحانی. چ5، تهران، علمی و فرهنگی. 3. الیوریو، انا. (1376). نقاشی کودکان و مفاهیم آن. ترجمه عبدالرضاصرافان، تهران: دبستان. 4. بوال، اگوستو. (1382). تئاتر مردم ستمدیده، جواد ذوالفقاری و مریم حاتمی، تهران: مؤسسه فرهنگی هنری نوروز هنر. 5. حسنزاده، روحاله. (1392). مقایسه دیدگاه علامه جعفری و هری برودی درباره تربیت زیبا شناختی{پایان نامه}،روانشناسی و علوم تربیتی. 6. دلخواه، مسعود. (1391). «مصاحبه مسعود دلخواه با پروفسور آندره آس پوپه درباره تئاتر پداگوژی/ گزارش شکست یک پیروزی». ماهنامه نمایش، پیاپی 157. 7. رضایی، منیره. (1389)، تربیت زیباشناسی و هنری(با تاکید بر اراء برودی).تهران: نشر منادی تربیت. 8. شریعتمداری، علی. (1375)،«اصول و فلسفه تعلیم و تربیت».چ8. تهران: سپهر.روؤف، علی. (1371)، «تربیت معلم و کارورزی»، تهران: فاطمی. 9. عبدالرحیم زاده، رحیم. (1389). «میزگرد درباره تئاتر پداگوژی»، ماهنامه نمایش، شماره پیاپی 128. 10. غنی زاده، اناهیتا. (1392)، نمایش خلاق (نقش برنامه اموزشی نمایش خلاق). تهران: نشر نمایش. 11. لوینسون، جرولد. (1390). مسائل کلی زیباییشناسی ـ مجوعه مقالات زیباییشناسی آکسفورد (قسمت دوم)، ترجمه ف مجیدی، تهران: مؤسسه آثار هنری متن. 12. مسگری، احمدعلی اکبر، ساعتچی، محمدمهدی. (1392). تحول زیباییشناسی در فلسفه هنر هگل، پژوهشنامه علوم انسانی،1 (69): 127-146. 13. مهر محمدی، محمود. (1383). «طراحی و اعتبار بخشی الگوی مطلوب برنامه درسی هنر دوره ابتدایی ایران»،مطالعات برنامه درسی ایران، شماره 21. 14. مهرمحمدی، محمود، عابدی، لطفعلی. (1380). «ماهیت تدریس و ابعاد زیباییشناختی آن». فصلنامه مدرس،دوره پنجم شماره 3 15. ندایی، هاشم. (1374)، فلسفه تعلیم و تربیت. تهران: نشر دفتر همکاری حوزه و دانشگاه، سمت.. 16. Broudy, H. S. (1962). Building a philosophy of Education. Prentice _ Hall, INC. Englewood Cliffs. N. J 17. Broudy, H.S. (1970). Tacit Knowing and Aesthetic Education, In R.A. Smith (ed). Aesthetic Concepts and Education. University of Illinois Press. 18. Broudy. H. S. (1977a) Type of Knowledge and Purpose of Education. In R. Anderson (ed), Schooling and the Acquisition of Knowledge, Hillsdale: Erlbaum. 19. Broudy, H.S. (1979a). Tacit Knowing as a Rationale for Liberal Education. Teachers Colledge Record. 80 20. Broudy, H.S, (1987a). The Role of Imagery in Learning. Los Angles: The Getty Center for education in Arts. 21. Greene, M.(1986).The spaces of aesthetic education. Journal of Aesthetic Educayion,20(4),56-62 [ DOI:10.2307/3332600] 22. Landy, Robert(1993),Person and Performance, Rutledge press, London and New York. 23. Sheffler, Israel.(1977).In Praise of the Cognitive Emotions. Teacher College Record. Vol 79.No2. 24. Zahoric,A.John.(1987).Perspective and Imperatives Teaching: Rules, Research, Beauty, and Creation. Journal of Curriculum and Supervision. Vol 2. No 3.
|