1. اصلانی، محمد رضا. (1399). در ستایش خیال، تهران: مرکز گسترش سینمای مستند، تابستان 1399. 2. باقری، علیرضا. (1393). بررسی رویکردها و ابعاد هژمونی تکنولوژی بر انسان، رسانه و فرهنگ پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی سال چهارم، ش1، صص1-28. 3. بودریار، ژان. (1374). وانمودهها، سرگشتگی نشانهها: نمونههایی از نقد پسامدرن، ترجمه مانی حقیقی، تهران: نشر مرکز. 4. بودریار، ژان. (1397). وانمودهها و وانمود، ترجمه پیروز ایزدی، تهران: نشر ثالث. 5. توحیدلو، یگانه. (1396). مطالعه پروتزسازی گفتمانی: چرا دروغ روایی پروتز است؟ پژوهش ادبیات معاصر جهان، دوره 22، ش1، بهار و تابستان 1396، صص 269-286. 6. حسینی، س ح. (1388). زیباییشناسی و فلسفه رسانه. تهران: مهر نیوشا، انتشارات دانشکده صدا و سیما. 7. راش، مایکل. (1389). رسانههای نوین در قرن 20، ترجمه علیرضا سمیعآذر، تهران: نشر نظر. 8. رهبرنیا، زهرا. (1394). تأثیر رسانههای نوین بر تعاملی شدن هنر جدید، مجله جهانی رسانه، دانشگاه تهران دوره 10 ش2 صص220-253. 9. سیدمن، استیون. (1388). کشاکش آرا در جامعهشناسی، ترجمه هادی جلیلی. چاپ دوم، تهران: نشر نی. 10. فرقانی، محمد مهدی. (1389). واقعیت رسانه، خلق فراواقعیت، نشریه مطالعات رسانهای، ش9، تابستان صص35-56. 11. فکوهی، ناصر. (1386). تاریخ اندیشه و نظریههای انسانشناسی، چاپ پنجم، تهران: نشر نی. 12. گیبینز، جان آر؛ ریمر، بو. (1381 ). سیاست پستمدرنیته؛ در آمدی بر فرهنگ و سیاست معاصر، ترجمه منصور انصاری، تهران: انتشارات گام نو. 13. منصوریان، سهیلا. (1391). وانمایی: تاریخچه و مفهوم، فصلنامه کیمیای هنر، ش2، بهار، صص 109-120. 14. نوذری، حسینعلی. (1388). صورتبندی مدرنیته و پست مدرنیته؛ بسترهای تکوین تاریخی و زمینههای تکامل اجتماعی، چاپ سوم ، تهران: انتشارات نقش جهان. 15. وارد، گلن. (1393). پستمدرنیسم، ترجمه نادرفخر، ابوذرکرمی، تهران: نشر ماهی. 16. Baudrillard, Jean. (1983), Simulations, trans. Paul Foss, Paul Patten and Philip Beitchman. New York: Semiotext 17. Baudrillard, Jean. (1990), Seduction. trans. Brian Singer. New York: St Martin's Press. [ DOI:10.1007/978-1-349-20638-4] 18. Baudrillard, Jean. (1994), Simulacra and Simulations, trans.S. Faria and Ann Arbor. MI: University of Michigan Press. 19. Baudrillard, Jean. (1998), The Consumer Society: Myths and Structures, London: Sage. [ DOI:10.4135/9781526401502] 20. Baudrillard, Jean .(2001a), seduction. Montreal: Theory Books. 21. Baudrillard, Jean. (2001), Fragments, trans. Chris Turner, London and New York: Routledge. 22. Baudrillard, Jean. (2005a), The Intelligence of Evil or theLucidity Pact, Oxford and New York: Berg. 23. Baudrillard, Jean .(2005b), Violence of the virtual and integral reality, International Journal of Baudrillard Studies, vol 2.No. 2. 24. Baudrillard, Jean .( (2009), Fatal Theory. London and Newyork:Routhledge, Taylor and Francis Group. 25. Eco, Umberto. (1985),La Guerre du faux. Paris: Grasset. 26. Eco, Umberto. (1998). Faith in Fakes - Travels in Hyperreality. London: Vintage. 27. Jameson, Fredric. (1991). Postmodernism or the Cultural logic of late capitalism. Duke University Press. [ DOI:10.1215/9780822378419] 28. Merrin, William, (2005), Baudrillard and the Media, Polity Press, UK. 29. Muller, L., Edmonds, E. and Connell, M. (2006). Living Laboratories for Interactive Art. Co De sign: International Journal of Co Creation in Design and the Arts, Special Issue on Interactive Art Collaboration, 2 (4), pp. 195-207. [ DOI:10.1080/15710880601008109] 30. Paul.C. (2003). Digitl Art. London: Themes and Hudson. 31. Tomei. Fausto. (2006). Arte interattiva,Teoria e artisti.vol.106. Edizioni Pendragon. 32. Zimna, Katarazyna. (2010), Play in the Theory and Practice of Art, Loughborough University.
|